سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دین شناسی و کالبد شناسی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

یادگارهای ماندگار

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مادرشهیدان مغنیه:

کاش فرزندان بیشتری برای فدا کردن در راه مقاومت داشتم

خبرگزاری فارس: مادر شهیدان مغنیه گفت: تنها ناراحتی من این است که چرا دیگر جوانی ندارم تا در راه جهاد و مقاومت تقدیم کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی که مادر سه شهید است، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المنار افزود: از اینکه سه فرزندم در راه جهاد فدا شدند راضی هستم.
مادر عماد مغنیه گفت: ما راه او را ادامه خواهیم داد. خدا سید حسن (نصرالله) را حفظ کند و من به او می گویم که ترسی به دل خود راه ندهد ما با او هستیم و از حمایت می کنیم.
وی تصریح کرد: عماد با جهاد و فوائد (دو برادر عماد) تفاوت داشت. من از راهی که او می‌رفت اطلاع داشتم، اما به طور دقیق نمی دانستم که چه کارهایی انجام می دهد.
وی افزود: او منتظر چنین روزی و منتظر شهادت بود. من سه شهید در این راه داده ام اما متاسفم که جوان دیگری ندارم.
مادر 3 شهید مقاومت اسلامی لبنان افزود: ما هر چه بیشتر شهید بدهیم روحیه قوی تری پیدا می کنیم. دشمنان فکر نکنند که ما را شکست داده اند، ما شکست نخورده ایم.
وی خطاب به جوانان مبارز حزب الله گفت: من به جوانانی که فرزندم آنان را آموزش داد، می گویم که راه او را با همان اخلاصی که او داشت ادامه دهند. برای او خانه، فرزندانش و دنیا پایان همه چیز نبود، بلکه فقط به دنبال ادامه راهی بود که آغاز کرده بود.




زائر ::: جمعه 86/11/26::: ساعت 5:51 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 15


کل بازدید :450203
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
زائر
خسی بر روی اب بیکران حیات در عالم ملک. تبعیدی که به دنبال راهی برای رسیدن به وطن اصلی هست .من ملک بودم وفردوس برین جایم بود ادم اورد در این دیر خراب ابادم .زائر
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<